La informació
Per poder omplenar la informació del teu cupó de descompte, la primera pantalla que et sortirà serà aquesta:
Nom: és un nom públic, pel que ha de ser entenedor i informal.
Descripció: la descripció no és pública però ajuda als empleats de les botigues a entendre perquè es va generar el cupó de descompte i facilita la seva gestió.
Codi: ha de ser un codi únic. Pots obtenir un manualment (i, per tant, utilitzar paraules llegibles, com 1CUPOMAR), o PrestaShop pot generar una única cadena única fent clic al botó “generar codi aleatori”.
Tingues en compte que si no s’estableix un codi, el cupó s’aplicarà a qualsevol client adaptant les altres condicions:
- Si hi ha un codi, els clients han d’entrar-lo durant el procés de comanda.
- Si no hi ha cap codi, llavors el cupó s’aplicarà automàticament per beneficiar els clients.
Visible: si està habilitat, PrestaShop et permetrà saber que estarà disponible i que es pot afegir.
Ús parcial: si està desactivat, el cupó només es pot utilitzar una vegada, encara que no s’utilitzi completament. Si està habilitat, es crea un nou cupó de descompte quan l’actual no s’ha utilitzat completament.
Prioritat: si un client (o grup de clients) és escollit per utilitzar més d’un cupó de descompte, o si més d’ un cupó es pot aplicar a una comanda, llavors PrestaShop et permet aplicar amb quina prioritat es gastarà el cupó, enumerant-lo un per un en l’ordre alfanumèric. Pots canviar aquest ordre, col·locant una prioritat més baixa. Per defecte, tots els cupons de descompte tenen una prioritat d’1. Si, per exemple, ho modifiques a un número més alt, el cupó de descompte s’aplicarà després dels cupons amb un número inferior.
Estat: és possible desactivar i habilitar un cupó de descompte cada vegada que sigui necessari.
[…] En el cas que es tracti d’un producte promocional o que el client disposi d’un cupó de descompte, també podràs afegir-lo. Si en aquest moment has de crear un nou cupó de descompte, t’ensenyem a fer-ho >>aquí. […]