SEO…Search Engine Optimization o el que és el mateix: Optimització en els motos de cerca. Què és?
La teva botiga online necessita clients, i el món virtual és una selva on existeixen milers de competidors, amb productes com els que vens, amb més o menys quantitat que tu, amb preus similars, menys o més alts que els teus…Com diferenciar-nos?
A Botigues.cat ens encarreguem que la teva botiga virtual estigui ben posicionada, per sobre de qualsevol altra, però el que tu has d’aconseguir a l’hora d’introduir cada producte i el que t’expliquem en aquest post, és que el client faci CLIC al teu enllaç, i acabi comprant el teu producte a Internet, i això és el que s’aconsegueix amb una bona gestió de SEO. Com fer-ho?
La pantalla que hi trobaràs serà la següent:
- Meta Títol: Aquest és el camp més important, perquè el títol és el que apareixerà en tots els motors de cerca. Ha de convèncer a l’usuari de motors de cerca, que faci clic al teu enllaç, i no a un altre lloc. Assegura’t que el títol és exclusiu d’aquest producte.
Bon exemple: “501 de Levi ® Original Jeans – Blue Tidal – Fit Original”.
Mal exemple: “Article # 02769869B bestseller”.
-
Meta Descripció: Presentació del producte en només un parell de línies (l’ideal seria menys de 155 caràcters), destinada a captar l’interès d’un client. És la descripció que apareixerà en els resultats d’alguns motors de cerca i també ha de ser exclusiva. En l’exemple que et mostrem a continuació, hem buscat de paraules clau “Pantalons texans”, dos dels resultat són els següents i la descripció és el que surt a sota de la URL de color verd: “Pantalons texans…”
- Meta Paraules Clau: Pots introduir-ne diverses, separades per comes, així com expressions, que han de ser indicades entre cometes. Per exemple: pantalons, texans, “blue jeans”, pantalons texans.
- URL amigable: Aquest és un camp molt important també. Et permet escriure les adreces web dels productes de la teva botiga online com tu vulguis i com creguis més convenient.
Per exemple, en lloc de tenir una direcció com:
http://www.myprestashop.prestashop.com/index.php?id_product=8&controller=product
Pots escriure:
http://www.myprestashop.prestashop.com/8-nom-del-producte.html.
Tot el que necessites fer és indicar al camp “URL Amigable” les paraules que voleu veure aparèixer en lloc del nom predeterminat, separats per guions. Teniu l’opció del botó “Generar” que fa que sigui fàcil escriure una URL amigable adient basada en el nom del producte. Un cop generada, pots editar l’URL.
Deixa un comentari