Després de clicar a “Afegir nou”, apareixerà aquesta nova pantalla per tal de poder omplir els formularis que t’ajudaran a definir el producte que vendràs per Internet detalladament. No t’espantis! Només has d’anar omplint els camps que et demana cada pestanya del menú que hi ha a l’esquerra de la pantalla. Fixa-t’hi:
Comencem per la pestanya Informació, l’únic camp obligatori que hi trobaràs és el nom, ara bé, en el món del comerç electrònic, com més detallat estigui descrit un producte, més segur estarà el teu client de voler-lo comprar.
El camp de Referència, t’ajuda a administrar perfectament les referències dels teus productes. A la part de la dreta, tens l’opció Activar o desactivar el producte, és a dir, si es mostrarà a la botiga virtual.
A l’inferior de la pàgina, trobem els camps Descripció breu i Descripció. La diferència entre les dues és que en el primer camp pots escriure una breu descripció que apareix en els motors de cerca i en la descripció de la categoria del producte. Aquest camp està limitat a 400 caràcters.
El segon camp (Descripció) permet escriure una descripció completa del teu producte, que apareixerà directament a la pàgina del producte. Tot i que en aquest camp no hi ha límits, és important esforçar-se per oferir la informació essencial de manera convincent.
Amb l’editor de text tens una àmplia gamma d’opcions per editar les descripcions fent-les més visuals i atractives (font, mida, color de text, etc.)
Atenció! Les banderetes que apareixen al costat d’alguns camps, t’indiquen en quin idioma has d’escriure-ho. Ves en compte que correspongui la bandereta amb l’idioma que estàs escrivint.
Deixa un comentari