És important tenir en compte el cost de transport d’un producte perquè poden doblar fàcilment el preu del producte i els clients no volen ser enganyats, volen total transpariència en el detall del preu. En el moment de catalogar el producte en el panell d’administració de PrestaShop, podràs controlar aquest cost.
Veuràs que hi ha diferents caselles per omplir:
– Amplada, alçada, profunditat i pes: has de tractar d’omplir cada camp, perquè sabent la mida exacte i el pes d’un envàs és útil per a tu i a més, servirà per automatitzar els transportistes. Automatitzar els transportistes? m’explico: PrestaShop pot dirigir les mides i els pesos específics de forma automàtica, en base a aquests valors, al transportista que compleixi aquests requisits. Un cop PrestaShop (o tu mateix) hagi seleccionat a un transportista, el preu final de la comanda apareixerà al client.
– Costos d’enviament addicionals: resulten molt útils perquè, per exemple, per a productes que són particularment difícils d’empaquetar o molt pesat, els hi pots afegir un cost addicional.
– Transportistes: pots triar que el teu producte sigui enviat per una companyia de transport o una altra. Pots, fins i tot, triar dues o tres companyies a l’hora: prem la tecla Shift mentre fas clic en un nom de la companyia per afegir-lo a la selecció.
Deixa un comentari