Aquesta setmana ha obert Yesfarma.com, una parafarmàcia online a mida formada per un equip de professionals que ara podran vendre els seus productes per Internet.
Us mostrem un exemple més de botiga online a mida. Esperem que us agradi!
Què destaquem?
La portada:
Trobem un disseny treballat tant en usabilitat, comunicació i perfecta arquitectura de la pàgina web.
Cercador de productes visible per facilitar la cerca als usuaris/clients. De la mateixa manera que tenen un menú de categories ben segmentat per target de client, marques i les diferents branques de les seves especialitats.
Fitxa del producte optimitzada en SEO:
L’objectiu de cada fitxa del producte és informar a la perfecció al client sobre el producte en qüestió. Cada producte està optimitzat en SEO i acompanyat per les imatges corresponents.
A més de poder trobar productes relacionats i ofertes, descomptes, que poden interessar a l’usuari.
A més, cada producte té la possibilitat de ser compartit a les xarxes socials.
Cistella de compra:
Una cistella de compra a la portada que t’informa en tot moment dels productes comprats, quin import falta perquè l’enviament al domicili sigui gratuÏt i la possibilitat de seguir comprant si el client ho desitja.
Espai d’actualitat/notícies de salud:
Espai creat per a la informació dels clients els qui podran seguir-los (RSS) constantment, a la vegada que també ho podran seguir-los a les diferents xarxes socials: Facebook, Twitter, Google+, Pinterest i Youtube (es mostra en el panell de l’esquerra).
Deixa un comentari