El teu client ja ha comprat però estàs a l’espera del pagament? El teu client ja ha pagat i ara, has de enviar-li el producte?
Com canviar l’estat de la comanda d’un producte de la meva botiga online amb PrestaShop?
Quan accedeixes a la pantalla per visualitzar la comanda, la primera llista desplegable de la pàgina et permet canviar el seu estat.
L’estat d’una comanda és una part molt important de tot el procés de control de les comandes, ja que amb cada canvi d’estat, es posaran a disposició de la comanda noves funcionalitats i documentació.
Com pots veure en la imatge anterior, pots escollir entre els següents estats:
- Esperant pagament per transferència bancària.
- Esperant pagament amb xec.
- Esperant pagament de PayPal.
- Cancel·lat.
- Lliurat.
- Comanda pendent.
- Mètode de pagament.
- Error en el pagament.
- Mètode de pagament de forma remota.
- Preparació en curs.
- Reemborsament.
- Enviat.
Per poder obtenir una millor visió de l’activitat de l’ordre, es registra cada canvi d’estat i l’historial apareix just sota de la llista desplegable de canvi d’estat. Per tant, només s’ha de canviar l’estat si s’ha confirmat clarament el canvi: no marquis una comanda com a “Lliurada” quan s’ha enviat el paquet, utilitza “Enviada”, sense utilitzar “Preparació en curs”, quan en realitat només li has donat un cop d’ull a la comanda…
Deixa un comentari